MITSUBISHI
Stoisko dla producenta samochodów MITSUBISHI projektuje Hakuhodo Yomiko dla agencji Pico Japan. Intermark realizował ten projekt już 5 razy, ostatnio na targach Motor Show w Genewie w marcu 2017. Realizacja ta jest efektem kilkumiesięcznej współpracy z projektantami, klientem oraz organizatorem targów. Niezwykła kreatywność projektantów, duża ilość przenikających się nietypowych materiałów oraz najnowsze rozwiązania multimedialne sprawiły, że końcowy efekt był imponujący.
Firma MITSUBISHI postawiła na nowoczesny, dynamiczny design, czerpiąc z najnowszych trendów. Praca nad realizacją stoiska wymagała doświadczenia z zakresu zarządzania projektem, wiedzy technicznej, umiejętnego planowania zakupów i logistyki oraz niezwykłej inwencji w doborze materiałów. Praca nad rysunkami wykonawczymi pochłania naszego detailera każdorazowo na kilka tygodni i za każdym razem nie możemy się doczekać kolejnej realizacji.